За
звітний період до ГУС у Чернігівській області надійшло 40 звернень громадян, з
них 26 розглядалися на особистому прийомі у керівництва та
14 звернень було отримано поштою.
Колективних
та повторних звернень громадян до ГУС у Чернігівській області за звітний період
не надходило.
Питання,
що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися:
-
соціального захисту населення – 13 звернень (32,5% від їх загальної кількості);
-
діяльності центральних органів виконавчої влади – 24 (60%), з них:
надання статистичної інформації
– 10 (41,7 %);
кадрових питань – 4 (16,6 %);
надання
роз'яснень щодо застосування статистичної методології – 10 (41,7 %);
-
комунального господарства – 3 (7,5 %);
Серед
звернень громадян пропозицій та скарг не надходило. Всі звернення складають
заяви (клопотання).
За
результатами розгляду питань у зверненнях громадян 25 було вирішено позитивно,
на 11 надано роз’яснення, 3 відмовлено у задоволенні та
1 звернення перебуває у стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
На колегії Головного управління статистики у Чернігівській області
в січні п.р. було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в
Головному управлінні статистики у 2024 році”.
Підготовлена
доповідна записка, в якій проведено детальний аналіз звернень громадян.
З
метою оперативного реагування на звернення громадян продовжує діяти
телефонна «гаряча лінія».
Продовжує
функціонувати Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової
допомоги в Головному управлінні статистики у Чернігівській області. Графік
роботи та Порядок роботи громадської приймальні оприлюднені на офіційному
вебсайті Головного управління статистики.
Інформація
щодо роботи зі зверненнями громадян висвітлюється на інформаційному стенді
Головного управління статистики.
Щоквартально
начальнику Головного управління надається зведена інформація про стан роботи зі
зверненнями громадян.