Президент України | Верховна Рада України |
Конституційний суд України | Рада національноїа безпеки і оборони України |
Державна служба статистики України |
|
Інші органи виконавчої влади |
За звітний період до Головного управління статистики Чернігівській області надійшло 65 звернення громадян, з них 24 розглядалися на особистому прийомі у керівництва та 41 звернення було отримано поштою. Колективних та повторних звернень громадян за звітний період не надходило. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувалися: - соціального захисту населення – 40 звернень (61,5 % від їх загальної кількості); - надання статистичної інформації – 9 (13,8 %); - кадрових питань – 7 (10,8 %); - житлова політика – 5 (7,7 %). - надання роз'яснень щодо застосування статистичної методології – 3 (4,6%); - праці і заробітної плати – 1 (1,6 %); Серед звернень громадян пропозицій та скарг не надходило. Всі звернення складають заяви (клопотання). За результатами розгляду питань у зверненнях громадян 57 (88%) було вирішено позитивно, на 4 (6%) надано роз’яснення та 4 (6%) звернення перебувaли у стадії розгляду відповідно до встановлених строків. Головне управління статистики забезпечує виконання розпорядчих документів щодо реалізації конституційних прав громадян на звернення та обов’язкове надання їм обґрунтованої відповіді за наслідками розгляду, вживає заходи з удосконалення роботи з листами, підвищення якості їх підготовки, змістовності, грамотності та оформлення. На колегії Головного управління статистики у Чернігівській області в січні 2022р. було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики” - за 2021 рік. Підготовлена доповідна записка, в якій проведено детальний аналіз щодо роботи зі зверненнями громадян. З метою оперативного реагування на звернення громадян продовжує діяти телефонна «гаряча лінія». Продовжує функціонувати Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги в Головному управлінні статистики у Чернігівській області. Графік роботи та Порядок роботи громадської приймальні оприлюднені на офіційному веб-сайті Головного управління статистики. Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян висвітлюється на інформаційному стенді Головного управління статистики. Щоквартально начальнику Головного управління надається зведена інформація про стан роботи зі зверненнями громадян. ДОВІДКА щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.01.2022 по 31.12.2022
1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7. Скарги. 8. Вирішено позитивно. 9. Відмовленно у задоволенні. 10. Дано роз'яснення. 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян". 12. Звернення,що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян". 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону Україні "Про звернення громадян". 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів. 15. У стадії розгляду. ДОВІДКА щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.01.2022 по 31.12.2022
010. Промислова політика; 020. Аграрна політика і земельні відносини; 030. Транспорт і зв'язок; 040. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 050. Фінансова, податкова, митна політика; 060. Соціальна політика. Соціальний захист населення; 070. Праця і заробітна плата; 080. Охорона праці та промислова безпека; 090. Охорона здоров'я; 100. Комунальне господарство; 110. Житлова політика; 120. Екологія та природні ресурси; 130. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації; 140. Сімейна та гендерна рівність. Захист прав дітей; 150. Молодь. Фізична культура і спорт; 160. Культура та культурна спадщина, туризм; 170. Освіта, наукова, науково-технічна інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 180. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 190. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 200. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 210. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 211. Удосконалення законодавства в галузі державної статистики; 212. Дії, бездіяльність посадових осіб органів державної статистики, перегляд їх рішень; 213. Кадрові питання; 214. Надання статистичної інформації; 215. Надання роз'яснень щодо застосування статистичної методології; 216. Надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 217. Надання роз'яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів); 220. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 230. Діяльність органів місцевого самоврядування; 240. Діяльність підприємств та установ; 250. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні й міжнаціональні відносини; 260. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 270. Інше. |