На виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 Головне управління статистики у Чернігівській області протягом 2021 року проводило відповідну роботу щодо неухильного виконання норм Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом і обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді. За звітний період до Головного управління статистики Чернігівській області надійшло 84 звернення громадян, з них 34 розглядалися на особистому прийомі у керівництва та 50 звернень було отримано поштою. Колективних та повторних звернень громадян за звітний період не надходило. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувалися: - соціального захисту населення – 50 звернень (59,5 % від їх загальної кількості); - кадрових питань – 17 (20,2 %); - надання роз'яснень щодо застосування статистичної методології – 8 (9,5 %). - надання статистичної інформації – 3 (3,6 %); - надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 3 (3,6%); - праці і заробітної плати – 2 (2,4 %); - комунального господарства – 1 (1,2 %); Серед звернень громадян пропозицій та скарг не надходило. Всі звернення складають заяви (клопотання). За результатами розгляду питань у зверненнях громадян 72 (86 %) було вирішено позитивно, на 9 (11 %) надано роз’яснення, 1 звернення згідно статті 7 Закону України «Про звернення громадян» було надіслано за належністю та 2 (3 %) звернення перебували у стадії розгляду відповідно до встановлених строків. Головне управління статистики забезпечує виконання розпорядчих документів щодо реалізації конституційних прав громадян на звернення та обов’язкове надання їм обґрунтованої відповіді за наслідками розгляду, вживає заходи з удосконалення роботи з листами, підвищення якості їх підготовки, змістовності, грамотності та оформлення.На розширених колегіях Головного управління статистики у Чернігівській області розглядалось питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в органах державної статистики Чернігівської області” в січні 2021 р. – за 2020 рік та в липні 2021 р. – за І півріччя 2021 року. Підготовлена доповідна записка, в якій проведено детальний аналіз щодо роботи зі звернень громадян. З метою оперативного реагування на звернення громадян продовжує діяти телефонна «гаряча лінія». Продовжує функціонувати Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги в Головному управлінні статистики у Чернігівській області. Графік роботи та Порядок роботи громадської приймальні оприлюднені на офіційному веб-сайті Головного управління статистики. Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян висвітлюється на інформаційному стенді Головного управління статистики. З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2", вжито заходи щодо отримання поштової кореспонденції через стаціонарну поштову скриньку. Також, проведено інформування громадян шляхом розміщення оголошення на вході будівлі Головного управління статистики та на офіційному вебсайті про зміни в організації прийому звернень громадян у зв'язку з карантином. Щоквартально начальнику Головного управління надається зведена інформація про стан роботи зі зверненнями громадян до органів державної статистики Чернігівської області. Усі звернення, що надійшли до Головного управління статистики у 2021 році, розглянуто оперативно. Громадянам надано ґрунтовні відповіді. ДОВІДКА щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.01.2021 по 31.12.2021
1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7. Скарги. 8. Вирішено позитивно. 9. Відмовленно у задоволенні. 10. Дано роз'яснення. 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян". 12. Звернення,що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян". 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону Україні "Про звернення громадян". 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів. 15. У стадії розгляду. ДОВІДКА щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.01.2021 по 31.12.2021
010. Промислова політика; 020. Аграрна політика і земельні відносини; 030. Транспорт і зв'язок; 040. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 050. Фінансова, податкова, митна політика; 060. Соціальна політика. Соціальний захист населення; 070. Праця і заробітна плата; 080. Охорона праці та промислова безпека; 090. Охорона здоров'я; 100. Комунальне господарство; 110. Житлова політика; 120. Екологія та природні ресурси; 130. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації; 140. Сімейна та гендерна рівність. Захист прав дітей; 150. Молодь. Фізична культура і спорт; 160. Культура та культурна спадщина, туризм; 170. Освіта, наукова, науково-технічна інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 180. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 190. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 200. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 210. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 211. Удосконалення законодавства в галузі державної статистики; 212. Дії, бездіяльність посадових осіб органів державної статистики, перегляд їх рішень; 213. Кадрові питання; 214. Надання статистичної інформації; 215. Надання роз'яснень щодо застосування статистичної методології; 216. Надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 217. Надання роз'яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів); 220. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 230. Діяльність органів місцевого самоврядування; 240. Діяльність підприємств та установ; 250. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні й міжнаціональні відносини; 260. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 270. Інше. |
© Головне управління статистики у Чернігівській області, 2004-2024 Дата останньої модифікації: 24.02.2022 Мапа сайту При використанні інформації з сайту, посилання на chernigivstat.gov.ua обов'язкове. |
Web-Design & Programing: Відділ ІТ |